Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Publiczna Szkoła Podstawowa w Czyżówce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej czyzowka.edu.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2022.09.01.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022.09.01.
Ta strona internetowa nie jest zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Dostępność architektoniczna
Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Przedszkole w Czyżówce, ul. Szkolna 1, 32-541 Czyżówka
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1
- Podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne
- Podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń
- Podmiot zastosował rozwiązania architektoniczne, umożliwiające dostępność do części pomieszczeń
- Podmiot nie zapewnia informacji na temat rozkładu pomieszczeń w sposób dotykowy i głosowy
- Aby zapewnić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków podmiot zapewnia procedury ewakuacji lub ratowania oraz pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania oraz miejsce do ewakuacji lub ratowania. Podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami mozliwości ewakuowania lub ratowania osób wenątrz budynku.
- Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? NIE
- Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? NIE
- Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? TAK
- Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? TAK
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami usługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków komunikowania się:
- Zastosowanie formularza kontaktowego: NIE
- Kontakt za pomocą poczty elektronicznej: TAK
- Przesyłanie wiadomości tekstowych (w tym MMS, SMS lub komunikator internetowy): NIE
- Komunikacja audiowizualna, z wykorzystaniem komunikatorów internetowych: TAK
- Przesyłanie faksów: NIE
- Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje: TAK
- Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty: NIE
2. Podmiot nie posiada urządzeń i środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących.
3. Podmiot nie zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informacji o zakresie działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo, nagrania treści w polskim języku migowym, w postaci pliku video, w tekście łatwym do czytania(ETR).
4. Podmiot nie otrzymał próś od osób ze szczególnymi potrzebami wniosku o zapewnieniu szczególnej formy komunikacji.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Kontaktować można się dzwoniąc na numer telefonu +48327116466 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: dyrektor@czyzowka.edu.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Stan w dniu 2025.01.01